Sunday, December 7, 2008

လက္သည္းနီႀကိဳက္ေသာကၽြန္မ

ကၽြန္မသည္ လက္သည္းနီဆုိးရျခင္းကို အလြန္ႏွစ္သက္ပါသည္ .. လက္သည္းနီဆုိးၿပီဆုိလွ်င္ စဆုိးေသာအခ်ိန္မွ ေနာက္တစ္လႏွစ္လအတြင္းအခ်ိန္အထိ လက္သည္းေပၚတြင္ အေရာင္တစ္ေရာင္ေရာင္စြန္းထင္ေနတတ္သည္ .. အနီေရာင္ အမည္းေရာင္ အညိဳေရာင္ အစိမ္းေရာင္ အ၀ါေရာင္ အုပ္ခဲေရာင္ မီးခိုးေရာင္ အျဖဴေရာင္ ခရမ္းေရာင္ အျပာေရာင္ အၾကည္ေရာင္ အေရာင္စံုစြာရွိပါသည္ .. ထုိ႔ျပင္ ပန္းေရာင္ႏုႏု ပန္းေရာင္ရင့္ရင့္ ခပ္ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့အေရာင္ .. မရွိေသးေသာအေရာင္မွန္သမွ်ကိုလည္း ႏွစ္သက္စြာ ၀ယ္ယူစုေဆာင္းေလ့ရွိသည္ .. fancy shop ေတြကိုေရာက္လွ်င္ ကၽြန္မအရင္ဆံုးၾကည့္ေသာပစၥည္းမွာ လက္သည္းနီျဖစ္တတ္သည္ ..

မွတ္မွတ္ရရ ပထမဆံုးလက္သည္းနီကို အေဒၚတစ္ေယာက္ဆုိးေပးျခင္းျဖစ္ပါသည္ .. ထုိအေဒၚက ဆံပင္ညွပ္ဆုိင္ဖြင့္ထားသူမို႔ အလွျပင္ပစၥည္းစုေဆာင္းမိသူလည္းျဖစ္သည္ .. ထုိတုန္းက ကၽြန္မငါးတန္းေလာက္ပဲရွိေသးသည္ .. ထုိအေဒၚက နယ္မွရန္ကုန္သုိ႔လာတုန္းက ကၽြန္မတုိ႔အိမ္မွာေနပါသည္ .. ငယ္ငယ္ကတည္းက ကၽြန္မကိုထိန္းခဲ့ေသာေၾကာင့္ တူ၀ရီးႏွစ္ေယာက္အလြမ္းသင့္ေနၾကသည္ .. ထုိအေဒၚကို ကၽြန္မက “ျမင့္”ဟု နာမည္ကိုအတုိေကာက္ျဖတ္ေခၚသည္ .. ျမင့္က နယ္မျပန္ခင္တစ္ညတြင္ သူ၀ယ္လာေသာလက္သည္းနီကို အေရာင္စမ္းၿပီး ကၽြန္မလက္သည္းမ်ားေပၚတြင္ ဆုိးေပးခဲ့သည္ .. ထုိေခတ္က လက္သည္းနီမ်ားမွာ အခုေခတ္လုိေတာ့ အေရာင္မစံုပါ .. အနီေရာင္ ပန္းေရာင္ကိုပဲ အႏုအရင့္မ်ားသာကြာျခားျခင္းျဖစ္ပါသည္ .. ျမင့္ဆုိးေပးေသာအေရာင္မွာ အနီေရာင္စစ္စစ္ျဖစ္သည္ .. ကၽြန္မအလြန္ႀကိဳက္ေလသည္ .. အစကတည္းက အနီေရာင္ႀကိဳက္သူမို႔ လက္သည္းေလးမ်ားနီရဲေနသည္ကို ၾကည့္မ၀ျဖစ္ေနခဲ့သည္ ..

ေနာက္တစ္ေန႔ ျမင့္ကျပန္သြားေလၿပီ .. ကၽြန္မလည္း ေက်ာင္းတက္သည္ .. အတန္းပုိင္ဆရာမက လက္သည္းနီဆုိးထားတာကို ေတြ႔သြားကာ ေနာက္ေန႔တြင္ လက္သည္းနီကိုဖ်က္ခဲ့ရန္ေျပာသည္ .. ေခါင္းမာစြာျဖင့္ ကၽြန္မမဖ်က္ခဲ့ပါ .. ကၽြန္မသိပ္ႀကိဳက္သည္မဟုတ္လား .. မဖ်က္ပါ .. ေနာက္ေန႔ဆရာမေခၚေတာ့ နားရြက္အလိမ္ဆဲြခံ .. ေခါင္းေခါက္ခံကာ ဒီတိုင္းေနသည္ .. ေနာက္ေန႔တြင္ ေမ့လာလုိ႔ဟုေျပာသည္ .. ေနာက္ထပ္တစ္ေန႔တြင္ အိမ္တြင္ဖ်က္ေဆးမရွိလုိ႔ဟုေျပာသည္ .. ထုိအခါတြင္ေတာ့ ဆရာမက ကၽြန္မအေၾကာင္းသိသြားေလသည္ .. ဖ်က္ေဆးကို၀ယ္လာကာ သူကုိယ္တုိင္မုန္႔စားေက်ာင္းဆင္းခ်ိန္တြင္ ဖ်က္ေပးသည္ .. ဒါေတာင္ ကၽြန္မက၀မ္းနည္းမိေသးသည္ ..

ထုိ႔ေနာက္တြင္ေတာ့ လက္သည္းနီမ်ားကို စိတ္၀င္စားမိသည္ .. ပထမဆံုးလက္သည္းဆုိးေဆးပုလင္းကို စ၀ယ္တာ အသစ္ေပၚလာေသာ (ဘာအေရာင္မွမပါသည့္ .. လက္သည္းမ်ားကိုသာေတာက္ေျပာင္ေစသည့္ ..)အၾကည္ပုလင္းေလးမ်ားေၾကာင့္ျဖစ္သည္ .. ထုိလက္သည္းပုလင္းကုိ ၀ယ္ၿပီး ကၽြန္မတစ္အိမ္လံုးကိုလုိက္ဆုိးေပးတာမွတ္မိသည္ .. ေဖေဖေမေမပါမက်န္ အကုန္လံုးကို ဆုိးေပးသည္ .. ေနာက္ရွစ္တန္းေရာက္ေတာ့ လက္သည္းအမည္းပုလင္းေတြ စတင္ေခတ္စားေလၿပီ .. သုိ႔ေသာ္ လသာ(၂)အထက္တန္းေက်ာင္းတြင္ လက္သည္းအမည္းကို လက္သည္းတစ္ျပင္လံုးစဆုိးတဲ့လူသည္ ကၽြန္မျဖစ္ခဲ့သည္ ..

၉ တန္း ၁၀ တန္းတြင္ ဗဟန္း(၂)ေရာက္သြားေတာ့ ကၽြန္မအမည္းမဆိုးေတာ့ပါ .. ထုိအခ်ိန္တြင္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက Punk style အေနျဖင့္ အမည္းကိုဆုိးစျပဳေနၿပီ .. ကၽြန္မက ငါးတန္းတုန္းက စဆုိးခဲ့ေသာအေရာင္ အနီေရာင္စစ္စစ္ အေရာင္စိုစုိကိုဆုိးသည္ ..

တစ္ခါတစ္ေလေတာ့လည္း ၿငီးေငြ႔ဖို႔ေတာ့ေကာင္းတာအမွန္ .. လက္သည္းေတြဆုိးလြန္းအားႀကီး .. လက္သည္းနီပုလင္းေတြ၀ယ္လြန္းအားႀကီးေတာ့ ေမေမကအျမင္ကတ္သည္ .. “လက္သည္းေတြပ်က္စီးမယ္” ဟုလည္း မၾကာခဏေျပာေလ့ရွိသည္ .. ထုိအခါ လက္သည္းကိုဖ်က္ၿပီးရင္ ေရေႏြး .. သံလြင္ဆီ .. ဆပ္ျပာမႈန္႔တုိ႔ျဖင့္ ေျခေတြလက္ေတြကို စိမ္ရသည္ .. ဒါမွလည္း လက္သည္္းေျခသည္းမပ်က္စီးမွာမဟုတ္လား .. ကၽြန္မက ဆုိးရင္လည္း လက္ဆယ္ေခ်ာင္းလံုးႏွင့္ ေျခေထာက္ဆယ္ေခ်ာင္းလံုးဆိုးေလ့ရွိတာမုိ႔ ဖ်က္ၿပီဆုိလည္း အလုပ္ရႈပ္သည္ .. ေရေႏြးစိမ္ဖို႔ ေရေႏြးအုိးတည္ ဘာညာေတြကလည္းလုပ္ရေတာ့ ပ်င္းသည္ .. အလွျပင္ဆုိင္ေတြမွာ ပုိက္ဆံေပးၿပီး သက္သက္သာသာလုပ္ဖုိ႔ကလည္း ကၽြန္မက ခဏခဏဆုိးလုိက္ဖ်က္လုိက္ႏွင့္မို႔ မဲြေသသြားႏုိင္သည္ ..

ပထမဆံုးကၽြန္မႏွင့္စတဲြေသာေကာင္ေလးသည္ ကၽြန္မလက္သည္းနီဆုိးတာကို မႀကိဳက္ .. အေရာင္တစ္ေရာင္ေရာင္ဆုိးထားသည္ကိုျမင္လွ်င္ “ဘာေတြလုပ္ထားျပန္ၿပီလဲ” ဟုေျပာေလ့ရွိသည္ကိုသာမွတ္မိေတာ့သည္ .. အေရးမႀကီးပါ .. သူႏွင့္တဲြတဲြမတဲြတဲြ ကၽြန္မကေတာ့ လက္သည္းကိုအေရာင္တင္မည္သာျဖစ္သည္ .. ဒုတိယကၽြန္မကိုႀကိဳက္ေသာအစ္ကိုႀကီးတစ္ေယာက္ကေတာ့ ကၽြန္မကိုလက္သည္းနီတစ္ပုလင္းလက္ေဆာင္ေပးမည္ဟု ေျပာခဲ့ဖူးသည္ .. သူရည္းစားရရင္ အဲဒိလုိအေရာင္ေလးသူ႔ရည္းစားကိုေပးမည္ဟု သူက စိတ္ကူးယဥ္ထားသည္တဲ့ .. ကၽြန္မသူ႔ကို ရယ္ခဲ့ေသးသည္ .. ေနာက္ေတာ့ အေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင့္ ထုိအစ္ကိုႀကီးႏွင့္လည္း မေတြ႔ျဖစ္ေတာ့ေသာအခါ ကၽြန္မလည္း လက္သည္းနီပုလင္းေလးကိုမရေတာ့ပါ .. ကိစၥမရွိပါ .. ကၽြန္မတြင္ လက္သည္းနီပုလင္းေတြအမ်ားႀကီးရွိတာကို သူမသိျခင္းေၾကာင့္ျဖစ္ပါလိမ့္မည္ .. ေနာက္ဆံုးတတိယတဲြခဲ့ေသာတစ္ေယာက္ကေတာ့ ကၽြန္မ၏လက္သည္းနီေရာင္မ်ားကို ဆံုးျဖတ္ေပးတတ္သည္ .. “အေရာင္စံုဆုိးခဲ့စမ္းပါ” ဟုခဏခဏေျပာေသာေၾကာင့္ တစ္ရက္တြင္ ရြဲ႕ၿပီးလက္ဆယ္ေခ်ာင္းကို အေရာင္ဆယ္ေရာင္ဆုိးသြားသည္ .. ထုိအခါ သူက ဘယ္အေရာင္ကလွသည္ .. ဘယ္အေရာင္က ကၽြန္မလက္ႏွင့္လုိက္သည္ဟု ေျပာကာ ေနာက္ေန႔တြင္ သူဆံုးျဖတ္ထားေသာ ထုိအေရာင္ကိုဆုိးခိုင္းသည္ .. ကၽြန္မမဆိုးပါ .. ဆယ္ေခ်ာင္းလံုးအေရာင္တစ္ေရာင္တည္းထက္ ဆယ္ေခ်ာင္းဆယ္ေရာင္ အေရာင္စံုကို ပိုႀကိဳက္သြားေသာေၾကာင့္ျဖစ္ပါသည္ .. သူႏွင့္လည္းမတဲြေတာ့ေသာအခါ ကၽြန္မဘာအေရာင္မွလည္း မဆိုးျဖစ္ေတာ့ပါ .. ဘာအေရာင္မွမဆုိးျခင္းျဖစ္ပါသည္ လက္သည္းနီမဆုိးျခင္းမဟုတ္ပါ .. အခုေနၾကည့္ရင္ ကၽြန္မလက္သည္းေလးေတြ ေတာက္ေျပာင္ေနတာကို ေတြ႔ရမည္သာ ..

No comments: