Tuesday, December 16, 2008

အေတြးမတူသူ စကားေျပာလုိ႔မေကာင္းသူ အလွမ္းေ၀းသူ မခ်စ္ခင္သူ နားမလည္သူ

ကၽြန္မကပဲ တစ္ဖက္သတ္ခ်စ္ခင္မိေနသည္လားမသိ .. သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က စကားကုိေျပာခ်င္သလုိ မေျပာခ်င္သလုိလုပ္ေနေသာအခါ အလြန္စိတ္ရႈပ္ရပါသည္ .. ကၽြန္မက သူ႔ကိုယံုၾကည္ထားသည္မ်ား တစ္ခဏအတြင္းေပ်ာက္ဆံုးသြားသည္ .. လူေတြကို ယံုလုိ႔မရႏုိင္ေတာ့ဘူးလား .. ကၽြန္မကပဲ ကံဆုိးလို႔လား .. ဘာေတြျဖစ္ေနမွန္းမသိပါ ..

သူငယ္ခ်င္းမိတ္ေဆြဆုိတာ ဘာကုိေခၚတာလဲ .. ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ အေတြးမတူသူ .. စကားေျပာလုိ႔မေကာင္းသူ ..အလွမ္းေ၀းသူ .. ကၽြန္မကုိမခ်စ္ခင္သူ .. ခ်စ္ခင္ေသာ္လည္း နားမလည္သူမ်ားသာျဖစ္ပါသည္ .. ထုိ႔အတြက္ ကၽြန္မတြင္ သူငယ္ခ်င္းမရွိပါ .. သူငယ္ခ်င္းဟုထင္မွတ္ထားသူမ်ားသူကလည္း တကယ္တမ္းေတာ့ မဟုတ္ခဲ့ပါ .. အေတြးအေခၚတူကာ ေတြးသမွ်ကို ေျပာလုိ႔ရမည့္ ကၽြန္မအနားတြင္ စိတ္ဓါတ္က်ေနခ်ိန္တြင္ နားလည္အားေပးၿပီး ကၽြန္မကိုလည္း ခ်စ္ခင္မည့္သူတစ္ေယာက္လုိအပ္ပါသည္ ..

သူမ်ားကို နားလည္ေပးလြန္းေသာေၾကာင့္ ကၽြန္မကိုနားမလည္ၾကေတာ့တာမ်ားလား .. အဲလိုဆိုရင္ေတာ့ သူတုိ႔ကိုနားမလည္ေပးခ်င္ေတာ့ပါ .. ကၽြန္မစိတ္ခ်မ္းသာဖုိ႔ဆုိရင္ေတာ့ ဘာမဆုိလုပ္ပါမည္ .. ဘယ္သူ႔ကိုမွလည္း ဂရုမစုိက္ခ်င္ပါ ..

ကၽြန္မသည္ ထုိသူငယ္ခ်င္းႏွင့္ အလြန္ရင္းႏွီးခဲ့ၾကသည္(ဟုထင္ပါသည္) .. သူ၏ ႏႈတ္ဆိတ္မႈသည္ ကၽြန္မကို အသက္မရႈႏုိင္ေအာင္ စိတ္ကိုေလးပင္ေစသည္ .. ကၽြန္မသူ႔ကုိ ဘာေတြဒုကၡေပးမိလဲ .. ကၽြန္မသူ႔ကို ဘာေတြေျပာမိလဲ .. ကုိယ္တုိင္လည္း မမွတ္မိပါ ..
သူကၽြန္မကို မလုိအပ္ေလာက္ဘူးဟု ကၽြန္မသိရခ်ိန္သည္ ကၽြန္မတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ႏွင့္ ရယ္စရာေတြေျပာကာ သူကကၽြန္မကို သီခ်င္းမ်ားဆိုျပေနခ်ိန္လည္းျဖစ္ပါသည္ ..

ရုတ္တရက္ေျပာင္းလဲသြားေသာအေျခအေနသည္ တစ္ေယာက္ေယာက္အမွားလား သူကၽြန္မကိုတကယ္မလုိအပ္ေသာေၾကာင့္လား .. မသိပါ .. သိလည္းမသိခ်င္ပါ .. ကၽြန္မမွားယြင္းသြားတာဆုိလွ်င္ ကၽြန္မခံႏုိင္ေသးသည္ .. သူမလုိအပ္လို႔ပါဆုိလွ်င္ေတာ့ ကၽြန္မ ခံႏုိင္မည္မဟုတ္ပါ .. ထုိသုိ႔ျဖစ္သြားသည့္ အခ်ိန္မွစကာ အဲဒိအေၾကာင္းပဲေတြးေနမိသည္ ..

အခုိက္အတန္႔အားျဖင့္ေတာ့ သူ႔ကိုမုန္းမိပါသည္ ..

2 comments:

အေနာ္ said...

မအိဖူးေရ
က်မမွာလဲ ညီအမအရင္းလုိ အင္မတန္ ခ်စ္ရတဲ့ ရင္ထဲက ခံစားခ်က္ေတြမွန္သမွ်ကုိ ဖုံးထားတာမရွိဘဲ ဖြင့္ေျပာေနက် သူငယ္ခ်င္းမကေလးက ရုတ္တရက္ က်မကုိ စိမ္းကားသြားပီး မေခၚႏု္ိင္ မေျပာႏုိင္ ျဖစ္သြားမႈအေပၚ နားမလည္ႏုိင္လြန္းလုိ႔ မ်က္ရည္ေတာင္ က်ခဲ့မိပါတယ္ အမေရ. အမေျပာသလုိ သူမ်ားကုိ နားလည္ေပးႏုိင္ရလြန္းလုိ႔ ကုိ႔ကုိ နားလည္မႈ လဲြသြားတာလား မသိပါဘူး အမရယ္. အခု အမ ခံစားရတာကုိလဲ ကုိယ္ေတြ႕ႀကဳံဖူးလုိ႔ တကယ့္ကုိ ကုိယ္ခ်င္းစာမိပါတယ္ သူတုိ႔ရဲ႕ကိစၥမွန္သမွ်ကုိ လာတုိင္ပင္ၾကေပမဲ့ တခါမွ နင္ အဆင္ေျပရဲ႕လားလုိ႔ေတာင္ ေမးမသြားၾကတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြကုိ စိတ္မနာႏုိင္ပါဘူး. ကုိကသာ သူတုိ႔ကုိ ကုိ႔ရဲ႕ ဥာဏ္စြမ္းရွိသေရြ႕ ေဖ်ာင္းဖ် အားေပးလုိက္ရတာ ဒါဟာ သူငယ္ခ်င္းဆုိတဲ့ အဓိပၸာယ္လားလုိ႔ေတာင္ ထင္မိပါရဲ႕ အမရယ္

NangNyi said...

ငါေတာ့ လိုက္မမီေတာ့ဘူး.. ပိန္းတယ္ပဲေျပာေျပာ..