Friday, June 22, 2012

22.6.2012

ဒီေန႔ (22.6.2012) ရက္ေန႔

မိုးလင္းကတည္းက စိတ္ၾကည္လင္ပါတယ္.. ေရမုိးခ်ဳိး ေခါင္းေလွ်ာ္ အလုပ္သြားဖုိ႔ အိပ္ရာကေန အတင္းကုန္းရုန္းထရတာေလးတစ္ခုပါပဲ.. ဟဲဟဲ..  စိတ္ကုိမၾကည္ၾကည္ေအာင္ လုပ္ထားတယ္.. ဘာလုိ႔လဲဆိုေတာ့ ဒီေန႔ဟာ ကၽြန္မနဲ႔ကၽြန္မခ်စ္သူရဲ႕ (၂) ႏွစ္ျပည့္တဲ့ရက္ေလးမုိ႔လို႔ပါပဲ..

ဘာမွေတာ့မထူးျခားပါဘူး... ကၽြန္မတုိ႔ ဒီေန႔ေတြ႔မယ္.. ခရီးတိုေလးသြားဖုိ႔ စဥ္းစားခဲ့ေပမယ့္ ပုိက္ဆံမက်န္ေတာ့လုိ႔ မသြားႏိုင္ေတာ့ဘူး.. ဆုိးပါတယ္.. တစ္ေန႔ေန႔ေတာ့ သြားျဖစ္ေအာင္လုပ္ရဦးမယ္

ဒီေန႔ေသာၾကာေန႔ဆုိေတာ့ ကၽြန္မရံုးတက္ရတယ္.. ညေနပုိင္းမွေတ႔ြရမယ့္ သူ႔ကို ကၽြန္မသိပ္လြမ္းတာပဲ ေတ႔ြဖုိ႔မေနႏုိင္ေတာ့ဘူးလုိ႔ မနက္ေစာေစာေျပာျဖစ္ခဲ့တယ္.. သူလည္း တူတူပါပဲလို႔ေျပာအၿပီး ကၽြန္မတုိ႔ တူတူရီေမာခဲ့ၾကတယ္..

စေနတနဂၤေႏြပိတ္ရက္ေလး သူ႔ေၾကာင့္ ကၽြန္မေပ်ာ္ရႊင္ေနပါလိမ့္မယ္

3 comments:

NangNyi said...

go.. jaung ..
ain paw ma tat lar nae

Anonymous said...

lolz
nang nyi's comt...:P

လင္းဦး(စိတ္ပညာ) said...

အေပ်ာ္အလြမ္းေတြနဲ႔ ဘဝအေမာေတြပါ့