Wednesday, June 20, 2012

ရွစ္ဇမၺဴ ဤေျမမွ ကၽြန္မခ်စ္သူ :)

~ ခ်စ္သူ ခ်စ္သူ အျပစ္မယူ ~

အဲဒါသီခ်င္းလား ဘာလား.. တကယ္ေတာ့ ဘာမွန္းကိုမသိပါဘူး.. ပါးစပ္ထဲ ရြတ္ရြတ္မိေနတယ္..

ရြတ္မိတဲ့အခါ ကၽြန္မခ်စ္သူအေၾကာင္းကိုလည္း ေတြးရင္း မ်က္ႏွာေလးက ခပ္ၿပံဳးၿပံဳးေပါ့..

သူကဘယ္လုိပဲ ရစ္တယ္ေျပာေျပာ ဘာေတြပဲျဖစ္ေနတယ္ေျပာေျပာ ကၽြန္မသူ႔ကို သိပ္သိပ္သိပ္ခ်စ္ပါတယ္.. သူလည္း ဒီလုိပဲ ကၽြန္မကုိ အရမ္းခ်စ္ပါတယ္.. အေထြအထူးလုပ္ယူေနစရာမလုိတဲ့ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ယံုၾကည္မႈေလးတစ္ခုေပါ့

ေပ်ာ္ရတယ္.. သူ႔ေၾကာင့္ေတြ ခဏခဏ ေသမတတ္ငုိဖူးေပမယ့္ ကၽြန္မသူ႔ေၾကာင့္ပဲ ေပ်ာ္ရႊင္ရပါတယ္.. အားကိုးစရာရင္ခြင္တစ္ခုျဖစ္တာမုိ႔ ကၽြန္မမွာ သူမရွိရင္ မေနတတ္သေလာက္ပဲ.. အဲဒိအက်င့္ဆုိးကို ကၽြန္မျပင္ရဦးမယ္

ရန္ျဖစ္တဲ့အခါ ကၽြန္မက သူ႔ကုိဘယ္ေတာ့မွ အေလ်ာ့မေပးဘူးလုိ႔ အၿမဲေျပာတယ္.. မွန္ေတာ့မွန္ပါတယ္.. သူလည္း တျခားေနရာမွာ အႏုိင္ယူတာရွိတတ္တာပဲေလ.. ေနာက္ဆံုးေတာ့လည္း ရန္ျဖစ္ ငုိယုိ ေမာသြားၿပီး အိပ္ေပ်ာ္သြားတာမ်ဳိးလည္း ရွိပါရဲ႕.. ႏုိးလာတဲ့အခ်ိန္ဆုိရင္ေတာ့ ကၽြန္မရြတ္ေနသလုိ ~ခ်စ္သူ ခ်စ္သူ အျပစ္မယူ~ေပါ့ရွင္....

ဒီေန႔ ကၽြန္မရဲ႕ဘေလာ့မွာ label အသစ္ထပ္တိုးတယ္.. အဲဒါ သူ႔အတြက္ေပါ့....

ကုိယ့္ဟာကုိယ္ လက္ခုပ္တီး ဖဲႀကိဳးျဖတ္ၿပီး ဖြင့္ပြဲလုပ္လုိက္တယ္.. အဟက္ အဟက္


No comments: