Sunday, May 9, 2010

ကၽြန္မအတြက္ႀကိဳး

ေလာကႀကီးမွာ အသက္ရွင္ေနထုိင္ဖို႔အတြက္ စိတ္စဲြလန္းမႈ တစ္ခုခုေတာ့လုိအပ္ၿမဲတဲ့.. အဲဒါဟာ ဟုတ္တယ္လုိ႔ ကၽြန္မလက္ခံထားခဲ့တယ္.. ကၽြန္မနဲ႔ ဒီကမာၻႀကီးကို ဆက္စပ္ထားေပးတဲ့ အရာေတြမွအမ်ားႀကီးပဲ.. ကၽြန္မခ်စ္ရတဲ့လူေတြ.. ကၽြန္မတပ္မက္တဲ့ အရာဝတၳဳေတြ.. ကၽြန္မရဲ႕ကိုယ္ပိုင္ေလာဘေတြ.. ကိုယ္တုိင္မဖန္တီးရေသးတဲ့ ကၽြန္မရဲ႕စိတ္ကူးယဥ္ဘဝေသးေသးေလး... အသက္ရွင္ရပ္တည္မႈဆိုတာကို ကၽြန္မမက္ေမာတယ္.. ေသခ်ာတယ္ ကၽြန္မမေသခ်င္ေသးဘူး..

အဲဒါေတြကုိပဲ စဥ္းစားေတြးေနရင္း ေနထုိင္လာတာ မၾကာေသးပါဘူး.. တိတိက်က်ေျပာရရင္ ကိစၥ အေၾကာင္းအရာေလးေတြကို (အနည္းငယ္) ေလးနက္စြာစဥ္းစားတတ္လာတာ လြန္ခဲ့တဲ့ တစ္ႏွစ္ေလာက္ကမွရွင့္.. ကၽြန္မေလ ကိုယ့္ကိုကိုယ္သတိထားၿပီး အရင္လို နေမာ္နမဲ့မျဖစ္ေအာင္ေနတယ္.. အဲလုိ သတိထားလြန္းအားႀကီးလုိ႔လား မသိဘူး.. ေနရထုိင္ရတာ တင္းတင္းက်ပ္က်ပ္ႀကီးျဖစ္လာတယ္.. အဲလိုလည္း မျဖစ္ခ်င္ဘူးေလ.. နည္းနည္းေလာက္ေလွ်ာ့ၿပီး ေနၾကည့္တယ္.. သက္သာသလုိေတာ့ရွိေပမယ့္ အာရံုစူးစုိက္မႈမွာ အားနည္းသြားျပန္ေရာ..

သူ႔ကိုယ္သူ အသက္ ၃၀ အရြယ္ေလာက္ရင္ ဘာမွမရွိေလာက္ေတာ့ဘူးလုိ႔ ေျပာေနတဲ့သူနဲ႔ ကၽြန္မစကားေျပာမိတယ္.. အသက္ ၃၀ ေလာက္ဆုိ ေသရင္ေသ မေသရင္ပ်က္စီးၿပီတဲ့.. သူ႔ဘဝမွာ ဘာမွလုပ္ခ်င္တာ ျဖစ္ခ်င္တာမရွိဘူးေျပာတယ္.. အဲဒါဟာ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ လံုးဝမျဖစ္ႏုိင္ဘူး.. ကၽြန္မလုပ္ဖူးခ်င္တာေတြ ျဖစ္ခ်င္တာေတြက တပံုတပင္.. ဘာမွႀကီးႀကီးက်ယ္က်ယ္ေတြ မဟုတ္ေပမယ့္ ကၽြန္မအတြက္ အိပ္မက္ေတြအမ်ားႀကီး..

ဘာကိုမွအေရးမႀကီးဘူးလုိ႔ ခံယူထားတဲ့လူတစ္ေယာက္ဟာ ျဖစ္ခ်င္ရာျဖစ္ဆုိၿပီး သူ႔ဘဝႀကီးကိုသူ လႊတ္ထားလုိက္တာလား.. သိပ္ေတာ့နားမလည္ႏုိင္ဘူး.. အခက္အခဲေတြနဲ႔ ႀကံဳရတဲ့အခါမ်ဳိးမွာ သူမေၾကာက္ဘူးလားဟင္.. နည္းလမ္းေတြ ထြက္ေပါက္ေတြေရာ သူတို႔ရွာၾကပါ့ဦးမလား.. ဒုကၡေရာက္ရင္ သူတို႔ဘယ္လုိတံု႔ျပန္မလဲ.. ေသရင္လည္း ေသပါေစေတာ့ဆုိၿပီး ဒီတုိင္းငုတ္တုတ္ထုိင္ေနမလား..

ေလာကႀကီးမွာ ေနခ်င္စရာေကာင္းတယ္ မေကာင္းဘူးဆုိတာ ကို္ယ့္အေတြးနဲ႔ ကိုယ္လက္ခံႏုိင္တဲ့ အေပၚမွာပဲ မူတည္တယ္ေနာ္.. ကၽြန္မေတာ့ အသက္ ၃၀ မေျပာနဲ႔.. အသက္ ၆၀ ေလာက္ထိ ေလာဘေတြရွိဦးမယ္ ထင္တယ္.. အဟုတ္ေျပာတာပါ

ကၽြန္မအတြက္ အသက္ရွင္ခ်င္ေလာက္ေအာင္ ဆက္ထားေပးတဲ့ ႀကိဳးေတြရွိေနေသးတယ္.. ရွိလည္းရွိဦးမွာပဲ.. AVATOR ထဲကလုိဆုိရင္ေတာ့ Tsahaylu (ဆာေဟးလူး) ေတြရွိေနတယ္ေပါ့ေနာ္...
(( Tsahayl ရဲ႕တကယ့္ဆုိလုိရင္းကေတာ့ အဲလိုမဟုတ္ဘူး.. ကၽြန္မက တစ္ခုနဲ႔တစ္ခုကို ဆက္စပ္လုိက္တဲ့ျဖစ္ရပ္ကုိပဲ ေျပာခ်င္တာပါ.. ေျပာရရင္ေတာ့ ပါးစပ္ထဲရွိရာ ထည့္ေရးလုိ္က္တဲ့သေဘာ အဟက္ =P ))


4 comments:

ေတေလ said...

သံုးဆယ္ေရာက္ရင္ ေသခ်င္တယ္ဆိုတဲ့ ေကာင္က ဒူလည္း... အိဖူး အဲ့လိုလူေတြနဲ႔ သိပ္စကား မေျပာနဲ႔ ေတာ္ၾကာ ကူးကုန္ဦးမယ္ :P

ဖိုးဂ်ယ္ said...

၃၀ မျပည့္ေသးဘူး
ကုိကိုေတာ့ ဘာမွ မရွိေတာ့ဘူး။

ေရႊရတုမွတ္တမ္း said...

သုံးဆယ္လဲေရာက္ေရာ...လက္ပံတန္းလို႔ ေျပာင္းေျပာမွာပါေအ...
မယုံရင္ေစာင့္ၾကည့္ပါ...

littlebrook said...

ကိုယ့္ကိုယ္ကို သိပ္စိတ္ပ်က္ေနရင္လည္း ေသလိုက္ပါလားလို႔ အၾကံေပးလိုက္ေလ
ဒီအတိုင္းထိုင္ေနရတာ ပ်င္းစရာၾကီး
ဖိုးဂ်ယ္ေကာ တကယ္ဘာမွမရွိေတာ့ဘူးလား
မင္းကင္မရာနဲ႔ အိုင္ေပါ့ ငါလာယူရမလား :P
ဘာမွမရွိေတာ့ဘူးတဲ့ ဘုန္းၾကီးလိုလုိ တရားရသြားသလိုလိုနဲ႔ ဟိုတစ္ေန႔က ငါနဲ႔ဘီယာထိုင္ေသာက္ပီး ဟီးဟီး ဟီးဟီးနဲ႔ေကာင္က ဘယ္ကေကာင္တုန္း :P