Thursday, September 24, 2009

ေဝဒနာမ်ား

ကၽြန္မတုိ႔အျဖစ္က ေတာ္ေတာ္ေတာ့ရီစရာေကာင္းတယ္ .. စလုိက္ၿပီေဟ့ဆုိကတည္းက လဲြေတာ့တာပဲ ... ရင္ဘတ္နဲ႔ တကယ္တမ္းခံစားရလာေတာ့ လူေတြက ႐ူးခ်င္ခ်င္ေတာင္ျဖစ္လာတယ္ ..

စေျပာမယ္ေနာ္ .. ကၽြန္မမွာ ခ်စ္ရတဲ့ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ရွိတယ္ .. ကၽြန္မခ်စ္ေနတဲ့သူေပါ့ .. တကယ္ဆုိရင္ သူနဲ႔ကသူငယ္ခ်င္းလုိ႔ပဲေျပာရမွာပါ .. အၿမဲတမ္း သြားအတူစားအတူနဲ႔မို႔ သူငယ္ခ်င္းပဲျဖစ္ရမွာ .. ဒါေပမယ့္လည္း ေလာကႀကီးက ျဖစ္ခ်င္တုိင္းျဖစ္ခြင့္မေပးဘူးေလ .. အေရာင္ေတြစြန္းလာတဲ့ ကၽြန္မရဲ႕အရူးစိတ္က သူငယ္ခ်င္းထက္ပုိေနမိတယ္ .. အရင္ကေတာ့ ကၽြန္မေယာက်္ားေလးေတြကို သိပ္မခ်စ္တတ္ခဲ့ဘူး .. အခုေတာ့ ကၽြန္မပိုင္ဆုိင္လြန္းလွခ်ည္ရဲ႕ဆုိတဲ့လူတစ္ေယာက္လည္းေပၚလာေရာ ပထမဆံုးစစ္ပဲြမွာတင္ ကၽြန္မရႈံးနိမ့္ေတာ့ တာပဲ .. ဘာလုိ႔လည္းဆုိေတာ့ သူ႔မွာခ်စ္ေနတဲ့ေကာင္မေလးရွိေနလို႔ေပါ့ .. အဲဒိေကာင္မေလးက ကၽြန္မမဟုတ္ဘူးလုိ႔ေတာ့ မေျပာေတာ့ဘူးေနာ္ ... ဟုတ္ကဲ့ ကၽြန္မအတြက္ ရႈံးနိမ္မႈေတြရဲ႕အစဆိုတာ အဲဒါပါပဲ ..

သူခ်စ္ေနတယ္ဆုိတဲ့ေကာင္မေလးက ကၽြန္မရဲ႕သူငယ္ခ်င္းမေလးပါ .. ကၽြန္မအင္မတန္ခ်စ္ခင္ျမတ္ႏိုးရတဲ့ ေကာင္မေလးေပါ့ .. ဒီေလာက္ဆို ဇာတ္လမ္းကိုနည္းနည္းရိပ္မိေလာက္ေရာေပါ့ .. အဲလို သမရုိးက် ဇာတ္လမ္းထဲကလုိပဲ ကၽြန္မက သူငယ္ခ်င္းအတြက္ခ်စ္သူကို စြန္႔လႊတ္လုိက္ပါတယ္ .. ကၽြန္မကလည္း လူပီသတဲ့လူျဖစ္တာေၾကာင့္ ခ်စ္သူက သူငယ္ခ်င္းကို ကၽြန္မထက္ပိုဂရုစုိက္ေနတာျမင္ရေတာ့ မနာလိုျဖစ္မိတာ ခဏခဏ .. ဒါေပမယ့္လည္းေလ သူငယ္ခ်င္းမေလးရဲ႕မ်က္ႏွာကို ျမင္မိျပန္ေတာ့ “ေအာ္ သူဆုိေတာ့ ေတာ္ပါေသးတယ္” လုိ႔ေျဖသိမ့္ေတြးေနျပန္ေရာရွင့္ .. ၾကာလာေတာ့ ကၽြန္မဘယ္လုိျဖစ္လာလဲ သိလား .. အလြန္ထူးဆန္းစြာနဲ႔ပဲ ကၽြန္မခ်စ္သူကိုအျမင္ေတြကပ္ မုန္းတီးလာေတာ့တာပဲ .. မရတာကိုမွလုိခ်င္တဲ့ လူေတြရဲ႕စိတ္ကိုလည္း မုန္းတယ္ ..

အင္းေလ .. ေျပာလက္စနဲ႔ဆုိေတာ့ မထူးေတာ့ဘူး ေျပာျပပါမယ္ .. သူငယ္ခ်င္းမေလးကလည္း ခ်စ္သူကို ႀကိဳက္သလားဆိုေတာ့ “လံုးဝကုိမႀကိဳက္ဘူး”ဆုိတဲ့အေျဖကိုရပါတယ္ .. အဲဒါကလည္း ကၽြန္မကို အားနာလုိ႔ မဟုတ္ပဲ သူတကယ္ကိုမႀကိဳက္ဘူးဆိုတာကို ကၽြန္မသိပါတယ္ .. သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ရင္ထဲမွာလည္း တျခား ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ရွိေနတာကိုး ... အဲ့ဒိေကာင္ေလးကုိ သူကလည္း တကယ္ကုိခ်စ္ေနမိေလရဲ႕ ... အဲဒိေကာင္ေလးကေရာ သူငယ္ခ်င္းကုိခ်စ္သလားဆုိေတာ့ ဟင့္အင္း ... မခ်စ္ပါဘူး .. ေကာင္ေလး ခ်စ္ေနတဲ့မိန္းကေလး တျခားတစ္ေယာက္ပါ .. ၿပီးေတာ့ အဲဒိတျခားတစ္ေယာက္ဆိုတာက ကၽြန္မပါတဲ့ ... ဒီလုိလွည့္ပတ္ေနတဲ့ဇာတ္ႀကီးနဲ႔ ႀကံဳရမယ္လုိ႔ေတြးေတာင္မေတြးမိဘူး ..

ကိစၥေတြကို အလံုးစံုသိသြားၿပီးတဲ့ေနာက္ အခ်စ္ဆုိတာဘာလဲလုိ႔ ကၽြန္မကုိယ့္ကုိကုိယ္ျပန္ေမးမိတယ္ .. “လိုတာမရ ရတာမလုိ” တာအခ်စ္လား .. ရင္ဘတ္ထဲမွာ စူးေအာင့္သြားတတ္တာ အခ်စ္လား .. သတိလက္လြတ္ေငးေမာေနတတ္တာ အခ်စ္လား .. အနားမွာအၿမဲတူတူရွိခ်င္တာ အခ်စ္လား .. ဘာပါလိမ့္ ... အဲဒိေတာ့ .. ကၽြန္မအဓိကေျပာခ်င္တာကေတာ့ ကၽြန္မရယ္ ခ်စ္သူရယ္ သူငယ္ခ်င္းရယ္ ေကာင္ေလးရယ္ .. ကၽြန္မတုိ႔ေလးေယာက္ ဘယ္လုိစခန္းသြားမလဲ ........

(အနီးအနားကဇာတ္လမ္းမ်ားကုိ ျပန္လည္ေရးဖဲြ႕ပါသည္)

1 comment:

littlebrook said...

အဲ မိုက္တယ္ဟ ကိုးရီးယားကားလိုပဲ .. ဒါကဘာေရးပံုေခၚရမတုန္း သတင္းနဲ႔တူေနတယ္ ... အျဖစ္အပ်က္ကို တိုက္ရိုက္ႀကီးခ်ျပေနတာ ...